Sabtu, 28 September 2013

Berita Gembira

     Semalam aku mendapat perkhabaran gembira.  Terima kasih Ya Allah...mula- mula pada pukul 9.30 malam aku mendapat mesej yang mengatakan aku boleh semak keputusan biasiswa.  Aku berasa gentar takut-takut dapat keputusan yang mendukacitakan.  Oleh sebab itu, aku cuma mampu baca mesej kemudian aku terus padamkan mesej.  Yalah, aku takut orang lain mengetahui, aku perlu bersendiri untuk semak keputusan itu terlebih dahulu.  Aku masuk ke bilik dan buka laptop untuk semak keputusan tersebut.   Sewaktu ' login' aku hanya mampu berdoa dan selawat, agar Allah beri aku kekuatan.  Aku tak mampu lagi untuk bersedih.  Semua yang aku lalui tidak mudah,  banyak cabarannya yang harus aku lalui.  Aku tekan semak, Ya Allah alangkah terkejutnya aku bahawa aku telah berjaya.  Syukur alhamdulillah, terima kasih Ya Allah kerana memperkenankan doaku.
     Tindakannya pertama aku, aku terus meluru ke arah suamiku dan memaklumkan kepadanya bahawa aku telah berjaya mendapat tajaan biasiswa untuk meneruskan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi.   Terima kasih Ya Allah.....

     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan